3 Nisan 2007 Salı

İstanbul Fim Festivali biletlerinizi hala almadınız mı??

Biraz geç oldu ama biletlerimi almakta gecikince sanırım size hatırlatmada geç kaldım.
31 Mart'ta başlayan film festivali 15 Nisan Pazar gününe kadar devam edecek.Türk ve dünya sinemasından değişik ve sevilen yapımlar,belgeseller yer alıyor yine festivalde.

Bende kaçırmış olduğum Türk filmlerine bilet aldım. Bu arada gündüz seansı demişken biliyorum çoğu kişi çalışıyor ama 11-13.30 ve 16.00 seansları 2,5 YTL bunuda hatırlatmadan geçemeyeceğim yani...

Rexx dışında bütün filmler Beyoğlu'nda epeydir Taksime çıkamayanlar içinde bir taşla 2 kuş avlama fırsatı anlayacağınız.

Hadi daha geç olmadan kalan filmler için şimdiden biletinizi alın..

Bende izlediğim filmler ile ilgili yorumlarımı burada sizlerle paylaşacağımmm..

Fstivale katılacak tüm dostlara şimdiden İYİ SEYİRLERR....

DETAYLI BİLGİ:
www.iksv.org.tr

2 yorum:

Acqua dedi ki...

aylincim, festival ayağına sattın beni, bari izlediğin filmlerle ilgili yorumlarını biran önce yaz, bekliyorum.

Adsız dedi ki...

Gamze'ye destek cikiyorum Aylin'ciğim; bana da persembe aksamlari calistigimi bile bile 'bilet aldim gidelim' diyerek beni kekleyemezsinnnnnn:):):)

SEZEN